Xlash.

Ett tips till er som vill ha längre ögonfransar, Jag har själv provat den här och den funkar hur bra som helst! :) Jag märkte faktiskt resultat både med mascara och utan, så det det är verkligen värt att prova! Den finns nog nästan överallt att beställa, men jag beställde min HÄR.
 
• Börja med att tvätta bort allt smink speciellt mascaran, och tvätta dina händer noga innan du börjar.
• Sen kan du börja med att applicera en tunn linje av Xlash jämt på roten av de övre ögonfransarna.
• Ett drag räcker. 
 
Den ska hålla i 2-3 måndader, Ta på den en gång per dag i ungefär 30 dagar. Men blir det inte den längd ni vill ha så är det bara att fortsätta, och den funkar lika bra till ögonbrynen med!
 

Kommentarer
Postat av: HEDI

vill köööpa, men de va ett program om de på nyheterna om att de har blivit farligt för ögona? daffuuqq, aja

2013-01-15 @ 22:45:15
URL: http://korean.webblogg.se
Postat av: Vendela

Vill inte säga emot eller så, xlash är as bra och funkar men enligt läkare så är det inte så bra. Det är inte "accepterat" av dom typ, alltså finns det dåliga ämnen i det. Det finns något som är några hundra dyrare men som funkar likadant men det är accepterat av läkare. Säger bara det :)

2013-01-17 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback