Nobody's perfect, but you are, to me

Hej alla fina som fortfarande läser vår blogg! Glad att några av er stannat kvar i alla fall trots den superdåliga uppdateringen.

Vad har ni gjort idag babes? Själv har jag haft skola som vanligt, helt okej dag faktiskt. Fick vara i musik rummet och sjunga på rasten med Felicia så det var jättekul hehe. Sen följde jag med Madelene hem efter skolan och vi kollade på pretty little liars, en lite småläskig film och hade det jätte mys! :D

Imorgon efter skolan drar jag till stockholm och träffar världens bästa mamma, låtsasspappa, syskon och bästavän! Tror inte jag kommer kunna blogga så mycket då i helgen eftersom jag kommer vara upptagen då. Vill passa på att vara med mina bästa så mycket som möjligt när jag väl är där, ni förstår nog. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback