Update, jag lever haha!

Hej babes! :D Vet att uppdateringen vart riktigt dålig dom senaste dagarna, förlåt verkligen!!

Vad har jag gjort när jag inte bloggat då? Inte så mycket faktiskt, i Onsdags följde jag med hem till Madelene, vi kollade på pretty little liars och en skräckfilm, blev skiträdd hahah.. Usch!! The house at the end of the street hette den. Och igår följde Natalie med mig hem och vi gjorde ingenting speciellt, tog det lugnt och skrattade massor bara like always haha! :)

Äntligen är det helg hehe! Idag ska jag städa mitt rum, kolla på lite serier och bara ta det lugnt. Imorgon blir det sleepover hos mig med Joline & Caroline hihi. Puss & förlåt igen!
ful random bild hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback