Vad jag tycker om tatueringar

- Ska man tatuera sig, göra något som för alltid sitter kvar på kroppen, tycker jag att man verkligen ska tänka igenom det och inte tatuera sig bara för att göra. För det är ändå något som du alltid kommer ha kvar, och då borde den ju betyda något? I övrigt tycker jag vissa tatueringar kan vara jätte snygga, men inte när det blir för mycket och typ över hela kroppen, nejnej..

Jag vill själv ha en tatuering, fast en rätt så liten och som verkligen betyder något! Jag har funderat på att tatuera in infinity symbolen och i den skriva "family" faktiskt. :) Men självklart kommer jag vänta med att tatuera mig! Jag vill ha en tatuering som betyder lika mycket nu, som den gör om 50 år när jag kollar på den igen.
Bilder från weheartit.

Kommentarer
Postat av: Sofie Emma Aurore

jag gillar ditt tänkande bakom tatueringar alicia. det hoppas jag du fortsätter med och jag måste ge dig en varning, har man gjort en så gör man flera. jag är typ beroende känns det eseom. vill alltid ha mera elr så kan jag känna suget efter att jag vill tatuera mig (jag gillar smärtan & känslan), jag har inte varit 18 i ett år än men jag har redan fem stycken tatueringar! :p haha

2013-01-15 @ 11:06:07
URL: http://nattstad.se/sofieaurore

Kommentera inlägget här:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback