Update

Åh, försov mig ju i morse som ni vet! :( Kom till skolan och det första jag fick göra var 1a delen av ett oförberett Engelska prov, bra start på morgonen elleeeeer? Njae, men det gick rätt så bra i alla fall! Engelska är verkligen ett ämne i skolan jag satsar på och vill få bra betyg i när vi går ut 9an, samma sak med Svenska, så bara att kämpa kämpa kämpa hehe! Sen gick resten av dagen jätte snabbt faktiskt, fick sluta 13.20 istället för typ 14.40 också så det var skit skönt

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, läser bloggar och sådär och ska nog fortsätta med det ett tag hehe. Puss babys!


Kommentarer
Postat av: P A U L A M O I S I O L A

Hej! Just nu ger jag ut gratis inbjudningar till Members exklusiva rea, kommentera din mailadress på min blogg så mailar jag en inbjudan till dig! Kram.

http://paulamoisiola.blo.gg/2013/january/memberscom.html#comment

2013-01-17 @ 16:32:04
URL: http://paulamoisiola.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback