New - vhfs.blogg.se


Tja! :D Nu hade vi tänkt att börja blogga här, tillsammans! Vi har haft flera egna bloggar förut men tappat lusten hela tiden, så vi tänkte att det kanske skulle vara roligare att blogga tillsammans. Lite kort info om oss:

Alicia:
Fyller 15 i år, alltså född 98! Flyttade nyligen från Stockholm där min mamma bor, till Bollnäs där min pappa bor. Mina föräldrar bor alltså inte tillsammans och har inte gjort det sen jag var jätte liten. Har bott här i ganska precis 1 år nu och trivs jättebra! Går inte på någon sport eller något, så jag gör ingenting speciellt på fritiden förutom att vara med kompisar och blogga. Jag är helt nerkärad i alla killar i One Direction hehe, kan vara bra att veta! ;) Jag har 5 syskon, 3 på pappas sida och 2 hos mamma. Mina absolut bästa vänner är Natalie som jag delar den här bloggen med och Amanda i Stockholm. Undrar ni något är det bara att kommentera! ♥

Natalie:
Fyller 15 i år som Alicia. Bor i Bollnäs, mina föräldrar bor heller inte tillsammans. Hos mamma bor jag i ett hus med mina två små syskon och min bonus pappa, Hos pappa bor vi i ett radhus med han och hans sambo. På fritiden gör jag inget speciellt, alltså ingen sport eller något. Är mest med vänner och fotar väldigt mycket, precis som Alicia är jag galet tokig i killarna i One Direction. Nu har jag nog fått med det mesta, har ni några frågor så får ni kommentera! ♡


 Natalie till vänster och Alicia till höger.

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Fin blogg, åh fina tjejer! :)
ta gärna en titt på min blogg oxå. ♥

2013-01-10 @ 20:07:00
URL: http://kajsahager.blogg.se
Postat av: Madelene

vackraste tjejerna jag sett!
får man fråga vart ni fått "vhfs" ifrån och vad det betyder..? :*

2013-01-10 @ 20:08:53
Postat av: felicia

så fin blogg<3

2013-01-10 @ 20:11:04
URL: http://feliciahr.blogg.se
Postat av: Chrille

wat is vhfs :p?

2013-01-10 @ 20:32:17
URL: http://hej.hej

Kommentera inlägget här:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback