Matte ångest

blir så himla tråkigt utan bild, så ni får nöja er med denna, orkar inte försöka ta någon bra nu..

Kom precis hem från Madelene, vi fixade vår prao plats och kollade film och lite så hehe! Mysigt as usual med henne :) Nu till rubriken: Har matte läxa och jag kan verkligen ingenting, och jag menar det verkligen - i n g e n t i n g. Fattar verkligen inte, och det ska vara klart tills imorgon. Två hela sidor. Går aldrig.. Får jobba på Mc Donalds eller nåt, kan inte matte.

Förlåt om jag är negativ haha men jag blir på så dåligt humör när jag har matte lektion, matte läxa osv för jag förstår lika lite varje gång och förstår inte om läraren förklarar för mig heller. peace out

 

Kommentarer
Postat av: ebba

hej fin blogg och allt bra? kika gärna in på min blogg

2013-01-26 @ 19:57:54
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback